Főcímzenék nyomában
Nem tudni, hogy a hetvenes, nyolcvanas években kapott-e jogdíjat a Pink Floyd vagy Vangelis a Magyar Televíziótól. Egy azonban biztos. Minden héten hallhattuk őket a tévében.
Gyerekkorunk főcímzenéi évekig ott volatak a fülünkben, még akkor is ha történetesen nem néztük azokat a műsorokat. A Hét című politikai műsort kifejezetten utáltam de a zenéje tetszett. Kisgyerekként fogalmam sem volt, hogy Vangelis zenéjét használták fel. De így voltam a Panorámával is vagy a tök jó funky muzsikával kezdődő Új reflektor magazinnal is.
Volt egy Föld titkai nevű sorozat amely a Pink Floyd-Time című dalávaal kezdődött, A már említett Hét 1981 től Vangelis L Enfat -al nyitott. A Diagnózis Magazin szintén Pink Floyd dalt választott, a Panoráma pedig meg sem ált a Tangerine Dreamig. .
A Magyar Televízió 1976-ban indított, Egymillió fontos hangjegy című popzenei műsorának szignálja egy 1975-ös dzesszfunk számból, a Brecker Brothers Sneakin Up Behind You-jából származik.
Az Antal Imre által vezetett legendás Szeszélyes évszakok szignálja a progresszív rock Keith Emerson melletti másik legnagyobb billentyűs-királya, Rick Wakeman 1979-es szólóalbumáról való, egészen pontosan a Pedra da Gavea című nyitószám eleje.