Változik az ügyfélfogadási rend a debreceni polgármesteri hivatalban
2021. június 1-jétől – keddtől – valamennyi ügyfél időpontfoglalás alapján és anélkül is felkeresheti a debreceni polgármesteri hivatal ügyfélszolgálatát az Új Városházán, a Kálvin tér 11. földszintjén.
Az ügyfélfogadás hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8.00 és 12.00 óra között, csütörtökön 13.00 és 17.00 óra között zajlik, ugyanakkor elektronikusan és telefonon is lehetőség van ügyintézésre.
Egyéb korlátozó intézkedések továbbra is hatályban maradnak az alábbiak szerint:
– a hivatali épületek emeleti irodáiba ügyfelek továbbra sem léphetnek be,
– az ügyfélfogadásban érintett valamennyi szervezeti egység – így a Régi Városházán található szervezeti egységek is – az Új Városháza ügyfélterében fogadják az ügyfeleket,
– az ügyintézés során az ügyfeleknek a szociális távolságtartás mellett továbbra is kötelező a maszk viselése,
– az épületekbe történő belépéskor kötelező a testhőmérséklet-mérés,
– az ügyfélfogadást ellátó ügyintézők FFP2-es maszkban és kesztyűben végzik feladataikat,
– a polgármesteri hivatal egyéb telephelyein (pl.: Józsai Településrészi Önkormányzat mellett működő telephely) az ügyfélfogadás során az ügyintézők maszkban és kesztyűben végezhetik feladatukat, míg az ügyfelek kizárólag maszkot viselve léphetnek be az épületbe,
– ha valamely beadvány írásban történő benyújtása szükséges, azt az Új Városháza Vár utcai bejáratánál és a Régi Városháza Piac utcai bejáratánál elhelyezett, „Papíralapú ügyféli beadványok” feliratú iratgyűjtő ládába továbbra is elhelyezhetik az ügyfelek,
– a hivatali épületekbe a társ- és partnerszervezetek képviselői továbbra is polgármesteri, alpolgármesteri, jegyzői, aljegyzői, főosztályvezetői, főosztályvezető-helyettesi engedély alapján léphetnek be.
Az ügyfélfogadás kibővítésére figyelemmel megszűnik a nyomtatványok portán történő osztása, azokat az ügyfelek az ügyintézőktől vehetik át az ügyfélfogadó térben.