Csak egy Loki van: íme az egységes DVSC brand

Az egységes brandjének kialakításáról tartott sajtótájékoztatót a DVSC.

Szabó Péter, a DVSC Futball Zrt. igazgatótanácsának elnöke a tájékoztató kezdetén elmondta, hogy az egységes és újra sikeres DVSC kialakítása egy hosszú folyamat. A kiesés által okozott sokkból sikerült talpra állni azzal, hogy azonnal visszajutott a csapat az NB I-be. Szabó Péter kijelentette, ezzel párhuzamosan elkezdték a szervezeti átalakításokat ahhoz, hogy egy modern, hatékony működésű klub épüljön. Eddig többek között egységesült a labdarúgás és a kézilabda back office részlege, most pedig egy következő lépcsőfokhoz értek, egy egységes brand kialakításához.

Ábrók Zsolt ügyvezető elmondta, hogy az egységes DVSC kialakítása elindult, a szervezeti és strukturális kialakítás mellett azonban van egy nagyon fontos terület, ami kiemelt jelentőségű és ami olyan szakértelmet igényel melyet, szerettek volna profi szakemberekre bízni.

Ez a terület pedig nem más, mint az egységes DVSC brand és brandhez kapcsolódó jelképek, hívószavak, megjelenési formák kialakítása.

A cél az volt, hogy a DVSC hagyományait és identitását, múltját figyelembe véve, arra építve készüljön el az egységes DVSC brandje.

Nagyon fontos, hogy folyamatosan megújuljunk és lépést tudjunk tartani a kor kihívásaival, valamint egy olyan versenyképes brandet és klubot építsünk, mely komoly piaci szereplőként és komoly professzionális klubként tud megjelenni mind a sportszakmai, mind a gazdasági piacon – szögezte le Ábrók Zsolt.

 

Nagyon fontos cél volt még az is, levonva az elmúlt évek tapasztalatait, hogy Debrecen jelenjen meg a brandben, egyértelműsítve azt, amit esetlegesen külföldön a DVSC négy betűje nem tudott megmutatni. A klub szeretné a jövőt illetően egyértelműen pozicionálni a DVSC-t.

Ezen elvek és elképzelések mentén kérték fel a NAGOO marketingcéget, hogy készítsenek, illetve segítsenek kialakítani a múltra és hagyományokra építkezve egy olyan megújult egységes DVSC brandet, ami megfelel a fent említett céloknak. Hosszú hónapok munkája és egyeztetések egész sora után elkészült az anyag. Az ügyvezető jelezte, úgy gondolja, hogy az anyag maximálisan megfelel elvárásaiknak és büszkén mutatják be szurkolóiknak, hogyan képzelik el az egységes DVSC brandjét.

 

A Nagoo képviseletében Kádár Gergely prezentálta az új brandet. A bemutatott címer, egy folyamat részeként a Labdarugó és a Kézilabda Akadémia kötelékében mutatkozik be. Vagyis a két akadémia brandjének egységesítése ezzel elkezdődött.

A két felnőttcsapat esetében marad a labdarúgásban a háromszög, míg a kézilabdában a kör alakú címer.

Az is elhangzott, hogy a DVSC egy MÉDIAVÁLLALKOZÁS és tartalomszolgáltató is, mely a legnagyobb közösséget szolgálja ki a ami a vidéki Magyarországot illeti. Ez egy hatalmas lehetőség és felelősség is. Jövőben a bemutatott jelképekkel nagyon sok helyen és formában találkozhatnak majd szurkolók.

Ilyen kiemelt szimbólum a szárnyaskerék, mellyel önálló LOKI brandként szeretnénk bemutatkozni, mint az látható lesz merchandaising termékeken is, ilyen önálló jelkép még a stadion motívum, a Loki szárnyaskerék 1902 és a DVSC szárnyaskerék 1902.

 

A sajtótájékoztatóval egy időben elindultak egységes social media felületek (az akadémiák egységes felületei, Facebook, Instagram), az EZ Debrecen kézilabda akadémia műsor közös akadémiai műsor lesz (foci és kézi egyben), míg a Csak a Loki felnőtt foci és kézilabda magazin lesz, már az új jelképekkel indul júliustól. Szintén egységes dvsc.hu levelezési címek alakulnak ki és a teljes menedzsment egységesen a stadionba költözik.

 

dvsc.hu/TCSZS

Ez az egységes DVSC médiaportfóliója, mely egy folyamat eredményeképpen tehát teljesen megújul, építkezve és középpontban tradícióinkkal, identitásunkkal és értékeinkkel, valamint kötődésünkkel Debrecen és az egységes DVSC iránt.